Szkolenia z Bazy Usług Rozwojowych

Szkolenia z Bazy Usług Rozwojowych
dla PROGAST POLSKA

Zakres szkolenia z Bazy Usług Rozwojowych: Komunikacja z klientem: sprzedaż i negocjacje.

PROGAST POLSKA jest producentem wysokiej jakości mieszanek przyprawowych dla przemysłu mięsnego i garmażeryjnego. Indywidulanie tworzone kompozycje przypraw oraz optymalizacja procesów technologicznych gwarantują ich klientom uzyskanie bezkonkurencyjnych wyrobów o wspaniałym aromacie i smaku w atrakcyjnej cenie.

Celem szkolenia była analiza procesu sprzedażowego pod kątem skrócenia i obniżenia kosztów pozyskiwania klientów oraz budowania trwałych relacji biznesowych.

Podczas współpracy z firmą PROGAST POLSKA miałam przyjemność prowadzić praktyczne warsztaty z zakresu:

  • Psychologia sprzedaży i kontakt z klientem – schemat i retoryka prowadzenia negocjacji i rozmów sprzedażowych,
  • Skuteczna sprzedaż – przebieg procesów sprzedażowych i elementy wpływające na ich skuteczność,
  • Negocjacje – sposoby skutecznego zamykania rozmów sprzedażowych.

Szkolenie pokazuje jak:
– umiejętność słuchania i rozumienia potrzeb klientów przekłada się na efektywność zawierania transakcji,

– autoprezentacja i komunikacja w kontaktach osobistych i on-line buduje wizerunek i zaufanie do marki,

– zadbać o kluczowe elementy ważne dla poprawnego przeprowadzenia sprzedaży.

To i inne szkolenia znajdziesz na naszym profilu w BUR.

Serdecznie polecam szkolenia z Panią Katarzyną Bawolak, szkolenie dotyczyło komunikacji z klientem, sprzedaży i negocjacji. Szkolenie odbyło się w świetnej atmosferze, a ja mogłam skorzystać z wszechstronnej wiedzy trenera, często wykraczającej ramy szkolenia. Bardzo dobrze wyważona ilość teorii do praktyki, z jednoczesnym naciskiem na warsztat praktyczny: praca na konkretnych narzędziach i wprowadzanie tych narzędzi do mojej firmy, cały czas w odniesieniu do pozycji firmy na obecnym rynku sprzedaży. Dużo odzwierciedlenia od trenera Pani Katarzyny, co konkretnie słyszy o naszych dotychczasowych działaniach i co można na tu i teraz zmienić. Szukanie dobrych stron i mocne ich akcentowanie, z jednoczesnym określaniem „trudności” i przekonań,  które hamują rozwój firmy i oczywiście zmiana tych przekonań. Wszystkie otrzymane informacje, profesjonalne i rzetelne, mocno osadzone były w obecnej sytuacji związanej z pandemią, gdzie kontakt z klientem i budowanie relacji wymaga zupełnie nowego podejścia.